Kedves Anikó!
A kérdés igazából bankkártyával kapcsolatos: egy „vissza nem térő ajánlatnak” majdnem bedőltem.
Már megadtam a kártyaadataimat (CVC kóddal együtt) és egyéb személyes információt (email cím, telefonszám) a portál fizetési oldalán, majd kaptam a banki alkalmazáson belül jóváhagyási kérelmet (ez persze nem volt szokatlan), de mielőtt jóváhagytam volna a tranzakciót, gyanakodni kezdtem és végül elutasítottam a tranzakciót.
A kérdésem tehát az lenne, hogy mivel a valószínűleg hamis portálon már megadtam a kártyaadataimat, érdemes-e ilyen esetben is azonnal tiltani a kártyát preventív módon, vagy egyelőre nincs miért aggódnom?
Köszönöm!
Teljes kérdésKedves Barbara,
bankkártya kérdéssel kapcsolatban a számlavezető bankkal történő egyeztetést javasoljuk.