Az a hivatalos dokumentum, melyben a munkáltató a munkavállalóval kötött munkaszerződésének illetve a kifizetett munkabéreknek adatait a pénzintézet számára igazolja. A munkáltatói igazolás általában mindegyik pénzintézetnél egyedi, vagyis a pénzintézetek saját formanyomtatványuk kitöltését és benyújtását követelik meg. Általában a munkáltatói igazolás érvényessége a kiállítástól számított 30 naptári nap.
Ez is érdekelhet

Babaváró hitel meglévő személyi kölcsön mellett: Miért nem mindegy, melyik bankot választod?
- Olvasási idő: 13 perc

Külföldön dolgozol, de Magyarországon szeretnél hitelből lakást venni? Ezekkel érdemes tisztában lenned!
- Olvasási idő: 13 perc

Hogy működik az elővásárlási jog, amivel korlátoznák a beköltözést?
- Olvasási idő: 6 perc